Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Eethuis Harput. Meer weten? Ontdek meer
Okba
5 jun 2026 om 17:09
Top en lekker eten en snel bezorgd
Benno
3 jun 2026 om 8:01
Pizza's waren lekker..vlotte bezorging
Mehmet
2 jun 2026 om 14:20
Lekker warm snel
Hans
31 mei 2026 om 20:34
Pizza's waren lekker en goed belegd. Bezorging 25 min. te laat. Sauzen (wel betaald), niet geleverd.
Kelvin
31 mei 2026 om 19:23
Eten kwam veel en veel te laat. Hadden het bewust vroeg besteld ivm kleine kinderen. Ook heel vaak gebeld maar geen gehoor. Toen de kinderen maar vast wat eten gegeven, hierdoor zaten hun buikjes al aardig vol toen de bestelling na 2 uur ongeveer kwam.
René
25 mei 2026 om 20:54
Lekker gegeten, bezorger mag iets vriendelijker kijken
Stefanie
14 mei 2026 om 12:23
lekker eten, goede porties en snel bezorgd, top!
Pascale
14 mei 2026 om 10:21
was 30 minuten later dan afgesproken. smaakt wel prima en was meer dan voldoende.
Mehmet
1 mei 2026 om 3:20
Altijd goed. Lekker en warm